TICKETMASTER

Coronavirus en verplaatste of afgelaste evenementen

Alle evenementen worden in ieder geval tot en met 3 april afgelast. Via deze pagina houden wij je up-to-date.

Jouw veiligheid staat bij ons voorop, vooral in deze moeilijke tijden. We houden de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten en nemen voorzorgsmaatregelen op advies van de overheid.

Achter de schermen zijn we hard aan het werk en ondersteunen we de artiesten, festivals, organisatoren en podia terwijl zij uitzoeken of het evenement verplaatst kan worden naar een andere datum, of dat deze definitief geannuleerd wordt. Dit kost tijd, dus we stellen je geduld en begrip enorm op prijs.

Hier vind je een overzicht van de reeds geannuleerde en uitgestelde evenementen.

Van zodra wij meer info krijgen over een evenement, werken we deze lijst bij. Ook ontvangen ticketkopers een e-mail van ons, of van de organisator van het event, zodra er meer informatie is omtrent een wijziging.

Omdat er op het moment een groot aantal evenementen in België wordt geannuleerd, kan het langer dan normaal duren voordat we weten of het evenement op een nieuwe datum plaats kan vinden. We willen je dan ook vragen om niet meteen contact op te nemen met een verzoek tot terugbetaling, als je hierover nog geen e-mail met instructies hebt ontvangen van Ticketmaster of de organisator van het event.

  • We gaan er vooralsnog van uit dat evenementen die na 3 april plaatsvinden, doorgaan. Als je tickets hebt voor deze evenementen, dan hoef je niets te doen. Mocht de situatie veranderen, dan nemen we contact met je op via e-mail.
  • Als je evenement niet doorgaat, hoef je ook niets te doen. Wij zullen je rechtstreeks contacteren met meer informatie.
  • Als je evenement plaats gaat vinden op een nieuwe datum, dan nemen wij of de organisator van het event contact met je op zodra deze datum is bevestigd en we meer informatie kunnen delen.
  • Als je een andere vraag hebt, kan je het antwoord vinden in onze FAQ’s.

Vanwege het grote aantal vragen dat we op het moment ontvangen, kan het zijn dat de wachttijd bij onze klantenservice langer is dan normaal. Onze excuses hiervoor en we danken jullie alvast voor het begrip.

Toegewijde fans zijn de belangrijkste schakel in een live gebeuren, dat is onze visie en daarom leven we erg mee met al onze medefans, vrienden en familie over de hele wereld die door dit virus zijn getroffen. We wensen iedereen de beste gezondheid en veiligheid in deze moeilijke tijden en kijken ernaar uit dat iedereen zo snel mogelijk weer live-evenementen mag ervaren.

Vriendelijke groeten,

Team Ticketmaster

 

Op deze pagina delen we nieuwe informatie, zodra we deze hebben.

Share post