TICKETMASTER

Hoe kan ik Ticketmaster België contacteren?

Vind de beste manier om de klantenservice van Ticketmaster België te bereiken.

In de ticketverkoop kan je als klant al eens met een vraag zitten. Dat weten we bij het klantenservice team als geen ander.

We doen er alles aan om je vraag zo snel en efficiënt mogelijk te beantwoorden. Omdat onze telefoonlijnen soms druk bezet zijn, leggen we hieronder uit hoe je ons ook online kan contacteren. Vooral bij vragen over een eerdere bestelling of wanneer je een ticket wil kopen kan je ons het best bereiken via onze online kanalen.

Online

Zit je met een vraag, dan kijk je best vooraf op onze FAQ pagina. Hier staan de terugkerende vragen opgesomd die vaak door klanten gesteld worden, mét de antwoorden erbij. In de meeste gevallen vind je hier dan ook meteen het antwoord op je vraag, en ben je dus het snelst geholpen. Natuurlijk staan niet alle mogelijke vragen op deze pagina. Wanneer je je vraag toch niet kan vinden, stel hem dan direct aan ons team via deze formulier of stuur een mailtje naar help@ticketmaster.be. Je vraag kan dan achteraf op de FAQ-pagina komen. Zo blijven we de pagina verbeteren en updaten zodat jij en andere fans in de toekomst vlotter geholpen zijn.

Sociale media

Ticketmaster is ook te vinden op sociale media. Op Facebook en Twitter kan je ons bereiken met allerhande vragen en onduidelijkheden. Deze worden beantwoord door ons team op werkdagen tussen 9u en 18u.
Op Facebook doe je dit best via Messenger. Stuur ons gewoon een privéberichtje en we antwoorden zo snel mogelijk. Via Twitter stuur je ons best gewoon een tweet. Wanneer nodig sturen wij je een persoonlijk bericht. Het zou namelijk kunnen dat we voor jouw specifieke vraag je bestelgegevens nodig hebben, en die houden we uiteraard liever tussen ons. Om je een persoonlijk bericht te kunnen sturen, moet je wel onze Twitterpagina volgen.

Toch liever bellen ?

Vind je niet meteen een antwoord op onze FAQ-pagina of heb je even geen internetconnectie ? Dan mag je ons natuurlijk met alle plezier bellen.

Wanneer je ons belt, kom je eerst in een keuzemenu terecht. Dit keuzemenu helpt ons om je direct met de juiste persoon door te verbinden. Op die manier word je zo efficiënt mogelijk geholpen met jouw vraag.

Tickets bestellen ?

In België bereik je ons op het nummer 0900 40 850. Dit kost je € 0,50 per minuut. Bel je internationaal, gebruik dan het nummer +32 70 660 601. Dit kost € 0,30 per minuut.

Heb je een andere vraag ?

Bel ons op het nummer +32 70 222 107 aan € 0,30 per minuut.

We zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u30 tot 18u. (Tussen 12u30 en 13u30 gaan wij iets eten).

Post

Wil je ons een brief sturen ? Dat kan ook! Dit is ons adres:

Ticketmaster België
Buro & Design Center
Esplanade 1 B33
1020 Brussel

We hopen dat we jullie op basis van dit overzicht op een comfortabele en efficiënte manier hebben geholpen!

Groetjes,
De Ticketmaster Klantenservice.

Ben je een organisator of wil je ons contacteren in naam van een eventlocatie ? Dan stuur je best een mailtje naar sales@ticketmaster.be.

Share post