TICKETMASTER

Hoe kan ik Ticketmaster België contacteren?

Vind de beste manier om de klantenservice van Ticketmaster België te bereiken.

FAQ-pagina

In de ticketverkoop kan je als klant al eens met een vraag zitten. Dat weten we bij het klantenservice team als geen ander.

We doen er alles aan om je vraag zo snel en efficiënt mogelijk te beantwoorden. Hieronder leggen we uit hoe je ons het beste kan contacteren.

Online

Zit je met een vraag, dan kijk je best vooraf op onze FAQ pagina. Hier staan de terugkerende vragen opgesomd die vaak door klanten gesteld worden, mét de antwoorden erbij. In de meeste gevallen vind je hier dan ook meteen het antwoord op je vraag, en ben je dus het snelst geholpen. Natuurlijk staan niet alle mogelijke vragen op deze pagina. Wanneer je je vraag toch niet kan vinden, stel hem dan direct aan ons team via dit formulier of stuur een mailtje naar help@ticketmaster.be. Je vraag kan dan achteraf op de FAQ-pagina komen. Zo blijven we de pagina verbeteren en updaten zodat jij en andere fans in de toekomst vlotter geholpen zijn.

Sociale media

Ticketmaster is ook te vinden op sociale media. Op Facebook en Twitter kan je ons bereiken met allerhande vragen en onduidelijkheden. Deze worden door ons team beantwoord op werkdagen tussen 9u en 18u.
Op Facebook doe je dit best via Messenger. Stuur ons gewoon een privéberichtje en we antwoorden zo snel mogelijk. Via Twitter stuur je ons best gewoon een tweet. Wanneer nodig sturen wij je een persoonlijk bericht. Het zou namelijk kunnen dat we voor jouw specifieke vraag je bestelgegevens nodig hebben, en die houden we uiteraard liever tussen ons. Om je een persoonlijk bericht te kunnen sturen, moet je wel onze Twitterpagina volgen.

 

We hopen dat we jullie op basis van dit overzicht op een comfortabele en efficiënte manier hebben geholpen!

Groetjes,
De Ticketmaster Klantenservice.

Ben je een organisator of wil je ons contacteren in naam van een eventlocatie ? Dan stuur je best een mailtje naar sales@ticketmaster.be.