TICKETMASTER
Tips
Hoe kan ik Ticketmaster België contacteren?
Hier zijn de beste manieren om de customer service van Ticketmaster te bereiken.
Heb je vragen over het kopen van tickets of over hoe onze site werkt? De klantenservice van Ticketmaster probeert uw vragen altijd zo snel mogelijk te beantwoorden. Hier zijn een paar tips die je helpen snel en efficiënt een antwoord te vinden op al je vragen.
Online
Als je een vraag hebt, raden we je aan eerst onze FAQ te raadplegen. Op deze pagina vind je alle antwoorden op veelgestelde vragen. Als je vraag er niet bij staat, neem dan rechtstreeks contact op met ons team via dit formulier. Het antwoord op je vraag kan later in onze FAQ worden opgenomen. Op deze manier blijven we deze pagina verbeteren en bijwerken om al onze andere fans te helpen.
Social Media
We zijn ook actief op verschillende sociale netwerken. Aarzel niet om ons je vragen te stellen via Facebook of Instagram. Ons team is bereikbaar tijdens de kantooruren en beantwoordt je vragen binnen de 24u.
Gaat je vraag over je ticketreservatie, dan raden we je aan om ons via een privébericht te contacteren. Zo houden we mogelijk gevoelige informatie tussen ons.
We hopen dat dit artikel het voor jou eenvoudiger maakt om een antwoord te vinden op al je vragen!
—
Ben je een organisator of wil je ons contacteren over een specifiek evenement? Stuur ons een mailtje naar dit adres.